Thursday, November 10, 2011

Raya Haji


Dah lama menyepi, it's ok. baru habes berHibernate. Plan utk bangun semula, bangun bekerja dengan lebih kuat, lebih penuh bertanggungjawab, inshaAllah

Itu gambar masa Raya Haji 2011, yang baru berlalu hari Ahad lepas. It was fun ! It was so meaningful. It gave thousands of experiences to my life. Rasa bersyukur kerana ditempatkan disini.

Secara jujurnya, rasa terlalu bersyukur kerana Allah letakkan diri ni di sini. Gambar di atas sudah cukup untuk gambarkan seramai ini sajalah komuniti Melayu yang ada di sini. Tapi, ramai atau sikit, ia bergantung bagaimana kita appreciate apa yg ada di sekeliling kita. Andai Kita bersyukur di mana saja Allah letakkan kita, inshaAllah we would always be grateful & happy. I do appreciate all of my friends here, as well as all other people I know, sepanjang hidup ini. They become 'the best mirror' I always need :)

Tiap apa yang berlaku itu, Allah tahu, itulah kedudukan terbaik yang dapat mendekatkan diri kita kepadaNya. Bezanya, pilihan kita & keyakinan kita.

Yakin lah pada Allah

No comments: